نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7067
-
الف
+

اولین دختری که در تلویزیون ایران از پسری خواستگاری کرد

«ریحانه پارسا» کرکتر «لیلا» در سریال پدر درپیوند با سکانس جنجالی این سریال صحبت کرد.

«خواستگاری دختر از پسر» موضوعی جنجالی است که اخیراً در برخی سریال ها به آن پرداخته می شود.

به گزارش آی فیلم2، «فلان دختر از یک پسر خواستگاری کرد» جمله ای است که بیان آن می تواند مانند یک بمب در اذهان عمومی منفجر شود و همه افراد به نحوی از دید خود به نقد و قضاوت آن بپردازند. چراکه در عنعنات و رسوم کشورهایی مثل ایران و افغانستان همیشه درخواست ازدواج  از سوی پسر مطلوب است و رفتاری مغایر با این امر ناپسندیده است.

این موضوع جنجالی اخیرا در سریال های ایرانی هم دیده می شود که واکنش های متفاوت بیننده گان را به دنبال داشته است. 

یکی از سریال هایی که برای اولین بار به موضوع جنجالی «خواستگاری دختر از پسر» پرداخته شده ، سریال «پدر» بود؛ این سریال با روایت داستانی متفاوت که  خواستگاری دختری دانشجو از هم صنفی خود را به تصویر کشیده ، بازتاب های جالبی در فضای مجازی به دنبال داشت.

برخی آن را در شرایط کنونی امری مرسوم می دانند اما شمار زیادی هم آن را مغایر با عنعنات و رسوم مردم ایران می پندارند.

«ریحانه پارسا»  کرکتر «لیلا»ی سریال پدر که از هم صنفی خود «حامد» خواستگاری کرد، درپیوند با این موضوع جنجالی گفت: این موضوع اتفاق پیچیده ای نیست مخصوصا در این دوره و مقطع زمانی . ولی کرکتر حامد در سریال پدر و فامیل اش شخصیت های نیک و مثبت مطلق هستند و یک زشتی و پلیدی هم در آن دیده نمی شود.

او در پاسخ به سوال گرداننده که پرسید «قصد ازدواج داری یا اینکه می خواهی انرژی ات را تنها صرف کار کنی» گفت: من اکنون بسیار خرد هستم مگر اینکه همچنین قصه ای پیش آید و آن حجم علاقه و عشق به وجود آید که من از همه خواسته هایم بگذرم تا به آن شخص برسم.

 بعد از ماجرای خواستگاری «لیلا» از «حامد» در سریال «پدر»،  در قسمت سوم سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی هم دیده شد که «ارغوان»، دختر رئیس کمپنی که «امیر» در آن کار می‌کند، به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد!

ب م/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر